Мова:

Умови доставки та оплати

Доставка

Безкоштовна доставка замовлення від 500 грн.* Доставка здійснюється компанією «Нова пошта» на обране відділення у межах України.
Вартість послуг перевізника (доставка), відповідно до тарифів: https://novaposhta.ua/ru/delivery, сплачується замовником окремо при отриманні товару.
*у разі післяплати, вартість накладного платежу (20 грн.+2% від суми замовлення) сплачує замовник.

Терміни доставки

Замовлення, які прийняті та підтверджені платіжною системою у робочі дні до 12:00, відправляються у день замовлення.
Замовлення, оформлені у вихідні, святкові та робочі дні після 12:00, передаються до відправки наступного робочого дня.
Відправка здійснюється з понеділка по п’ятницю, окрім святкових днів.
Термін доставки замовлень Новою Поштою, зазвичай, становить від 1 до 3 днів.
Важливо! Згідно з умовами безкоштовного зберігання, посилка може перебувати на складі служби доставки протягом 5 робочих днів.
При отриманні товару у відділенні Нової пошти обов'язково перевіряйте кількість, цілісність і зовнішній вигляд товару.

Оплата

Замовлення на суму менше 200 грн. відправляються за умови повної попередньої оплати. 1. Післяплата при отриманні замовлення у відділенні служби доставки «Нова Пошта». Сплата накладного платежу становить 20 грн. + 2% від суми грошового переказу, відповідно до тарифів перевізника. Більш детально на сайті: https://novaposhta.ua/money_order.
2. Передоплата здійснюється на сайті через платіжний сервіс LiqPay або на розрахунковий рахунок відправника (підприємства): UA623052990000026006001209056, ЄДРПОУ 40573272, МФО 305299. У призначенні платежу необхідно зазначити номер замовлення та ПІБ. Відпуск (продаж) продукції проводиться відповідно до цін ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» зазначених на сайті, діючих на момент оформлення замовлення, що фіксуються за замовником незалежно від подальших змін після його оформлення.
При отриманні товару у відділенні Нової пошти обов'язково перевіряйте кількість, цілісність і зовнішній вигляд товару.

Повернення

При отриманні товару у відділенні Нової пошти обов'язково перевіряйте кількість, цілісність і зовнішній вигляд товару.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 Про реалізацію окремих положень ЗУ «Про захист прав споживачів», продовольчі товари та предмети гігієни належної якості не підлягають обміну чи поверненню.
У разі пошкодження товару чи неповної комплектації замовлення, необхідно відмовитися від його отримання та оплати, повідомивши про виниклу ситуацію за телефоном гарячої лінії підприємства: 0 800 30 14 14.
Термін вирішення спірних питань складає 7 робочих днів від дня прийому заявки оператором.

Товар додано в кошик