Мова:

Умови доставки та оплати

Доставка

Даний інтернет-магазин створено спеціально для батьків, аби спростити пошуки необхідного харчування та бути ближчими до прямого споживача. Саме тому можливий відпуск продукції на одне замовлення складає 2 ящики (48 пачок). Усі замовлення, котрі перебільшують допустиму кількість продукції, будуть анульовані, а сплачені кошти повернуті. Дякуємо за розуміння! Доставка здійснюється компанією «Нова пошта» на обране відділення у межах України.
Вартість послуг доставки, відповідно до тарифів перевізника, сплачується замовником окремо при отриманні товару.
При оформлені замовлення та виборі відділення переконайтеся, що воно працює.

При отриманні товару у відділенні Нової пошти обов'язково перевіряйте кількість, цілісність і зовнішній вигляд товару. Після отримання товару подібні претензії не приймаються.

Терміни доставки

Замовлення оформляються одразу після підтвердження платіжною системою та відправляються протягом 1-3 робочих днів.
Швидкість відправки залежить від наявності електроенергії, інтернету, роботи відділення перевізника та інших непередбачуваних обставин.
Відправка здійснюється з понеділка по п’ятницю, окрім святкових днів.
Термін доставки замовлень Новою Поштою, зазвичай, становить від 1 до 3 днів.
Важливо! Згідно з умовами безкоштовного зберігання, посилка може перебувати на складі служби доставки протягом 5 робочих днів.

Оплата

Замовлення відправляються за умови повної попередньої оплати. Передоплата здійснюється на сайті через платіжний сервіс LiqPay або на розрахунковий рахунок відправника (підприємства): UA623052990000026006001209056, ЄДРПОУ 40573272, МФО 305299. У призначенні платежу необхідно зазначити номер замовлення та ПІБ. Відпуск (продаж) продукції проводиться відповідно до цін ТОВ «Хорольський завод дитячих продуктів харчування» зазначених на сайті, діючих на момент оформлення замовлення, що фіксуються за замовником незалежно від подальших змін після його оформлення.

Повернення

При отриманні товару у відділенні Нової пошти обов'язково перевіряйте кількість, цілісність та зовнішній вигляд товару. Після отримання товару подібні претензії не приймаються.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 Про реалізацію окремих положень ЗУ «Про захист прав споживачів», продовольчі товари та предмети гігієни належної якості не підлягають обміну чи поверненню.
У разі пошкодження товару чи неповної комплектації замовлення, необхідно відмовитися від його отримання та оплати, повідомивши про виниклу ситуацію за телефоном гарячої лінії підприємства: 0 800 30 14 14.
Термін вирішення спірних питань складає 7 робочих днів від дня прийому заявки оператором.

Товар додано в кошик